Top produkt

Olejek do włosów Nanoil – dopasowany do porowatości

Nanoil to zdecydowanie najlepszy olejek do włosów. Zapewnia im zdrowie, blask i piękny wygląd, stymuluje wzrost włosów, a także hamuje nadmierne wypadanie. To pierwszy taki zestaw olejów perfekcyjnie dopasowanych do potrzeb włosów. Połączenie najlepszych, naturalnych składników, które w każdej z trzech wersji oleju odpowiadają innej porowatości włosów. Nie znajdziesz drugiego takiego produktu, bo tylko olejek do włosów Nanoil to naturalna, wielozadaniowa kuracja o tak wysokiej skuteczności. To krok w stronę świadomej pielęgnacji włosów. Najlepszy olejek do włosów każdego typu – nisko, średnio lub wysokoporowatych, o różnych potrzebach i problemach. Wśród trzech olejków Nanoil na pewno znajdziesz ten najlepszy, który odmieni Twoje włosy na lepsze, już po kilku użyciach.

Skład i działanie:

Olejki do włosów Nanoil to jedyne takie produkty, które dopasowano do porowatości (stopnia ich zniszczenia). Działają na źródło problemów, czyli nadmiernie rozchylające się łuski. W odróżnieniu od innych kosmetyków, olejki Nanoil działają nie tylko na powierzchni, ale również we wnętrzu włosa i skórze głowy. Zawierają najlepiej skomponowane oleje bogate w tłuszcze nasycone i kwasy tłuszczowe omega w idealnej proporcji, a także składniki stymulujące wzrost włosów, wzmacniające i zapobiegające wypadaniu. Są wolne od silikonów i parabenów. Do wyboru mamy:

Nanoil do włosów niskoporowatych – zapewnia kompleksową ochronę włosów, przyspiesza suszenie, ułatwia stylizację, dba o skórę głowy i dodaje włosom objętości za sprawą 9 olejów i maseł roślinnych wzbogaconych o dodatkowe składniki aktywne. To idealne rozwiązanie dla włosów prostych, pozbawionych objętości, trudnych w stylizowaniu i narażonych na stałe, niekorzystne działanie np. słońca.

Nanoil do włosów niskoporowatych

Do włosów odpornych na stylizację i pozbawionych objętości. Więcej informacji o właściwościach można znaleźć na oficjalnej stronie

Nanoil do włosów średnioporowatych – przeciwdziała puszeniu się włosów, wzmacnia je, zapobiega rozdwajaniu, hamuje wypadanie, pielęgnuje skórę głowy, dodaje miękkości i blasku dzięki 6 naturalnym olejkom, których działanie wzmacniają dodatkowe substancje. Ta wersja sprawdzi się u osób, których włosy są osłabione, puszą się w kontakcie z wilgocią, a ich kondycja stale się pogarsza. Nanoil zapobiegnie zniszczeniu włosów.

Nanoil do włosów średnioporowatych

Do włosów puszących się i osłabionych z tendencją do wypadania. Więcej informacji o właściwościach można znaleźć na oficjalnej stronie

Nanoil do włosów wysokoporowatych – dogłębnie regeneruje włosy, odbudowuje uszkodzony szkielet keratynowy, pielęgnuje skórę głowy, wzmacnia powłokę hydrolipidową i zapewnia stały poziom nawilżenia, zapobiega rozdwajaniu się końcówek, puszeniu i elektryzowaniu włosów, ogranicza łamliwość, zapewnia miękkość i nabłyszcza włosy dzięki 6 olejkom bogatym w kwasy omega-3 i omega-6, a także substancjom wzmacniającym. To olejek idealny do włosów zniszczonych i suchych.

Nanoil do włosów wysokoporowatych

Do włosów suchych, zniszczonych, kruchych i bez połysku. Więcej informacji o właściwościach można znaleźć na oficjalnej stronie

To jednak nie wszystko. Oprócz najlepszych olejów roślinnych olejki Nanoil zawierają także dodatkowe substancje, o których nie sposób nie wspomnieć. Wszystkie one są bezpieczne dla włosów i intensyfikują działanie oleju. Wśród nich ochronny filtr UV, antyoksydacyjna witamina E oraz (odpowiednio do potrzeb włosów) pantenol, jedwab, witamina A, keratyna i lanolina. Naturalność i bogactwo składników aktywnych to największa zaleta olejków Nanoil.

 

(więcej na temat składu i działania olejków Nanoil znajdziesz na stronie nanoil.pl)

Formuła:

Pojemność: 100 ml

KONSYSTENCJA – olejki do włosów Nanoil są bardzo lekkie i mimo swojej oleistej formuły nie obciążają włosów, szybko się wchłaniają i nadają się do aplikacji nawet na cienkie pasma.

ZAPACH – długo utrzymujący się na włosach zapach to coś za co można pokochać olejki Nanoil, które otulają włosy aromatyczną mgiełką i dodają im świeżości.

WYDAJNOŚĆ – wszystkie olejki Nanoil nie mają sobie równych w kwestii wydajności, bo jedno opakowanie o pojemności 100 ml wystarcza przynajmniej na kilka miesięcy stosować, dlatego że do pokrycia włosów i zaaplikowania produktu na włosy potrzeba tylko 1-2 porcje oleju.

Sposób użycia:

Zazwyczaj produkty do pielęgnacji włosów mają ściśle określone zasady użycia, które są dla nas sporym ograniczeniem. Olejki do włosów Nanoil można stosować dowolnie. Nadają się do każdej metody olejowania – na sucho, na mokro, na gorąco. Można je nakładać w ciągu dnia, na kilka godzin lub kilkanaście minut przed myciem, a nawet na całą noc. Olejki Nanoil są idealne do olejowania skóry głowy. Mogą zastąpić produkty do stylizacji włosów i zapewnić ochronę przed układaniem włosów lub utrwalenie efektów. Bardzo duża zaleta olejków Nanoil to fakt, że można zastąpić nimi większość kosmetyków do pielęgnacji włosów i stosować tylko z dobrym, oczyszczającym szamponem. Nic więcej nie jest naszym włosom potrzebne.

Podsumowanie:

PLUSY:

  • zawiera perfekcyjną kompozycję naturalnych olejków,
  • występuje w trzech wersjach do włosów o różnej porowatości,
  • działa na włosy oraz skórę głowy,
  • nadaje się do aplikacji różnymi metodami,
  • jest maksymalnie wydajny dzięki lekkiej formule,
  • formuła wolna od silikonów i parabenów,
  • nie obciąża i nie przetłuszcza włosów.

MINUSY:

  • elegancka butelka ze szkła łatwo się brudzi.

Olejek do włosów Nanoil – dopasowany do porowatości
niesamowity olejek! polecam
9.8 Ocena
Niebo dla włosów

niesamowity olejek! polecam

Skład
10
Konsystencja
9.8
Zapach
9.6
Wydajność
9.8
Ocena uzytkowników: 4.06 (21 głosy)
Top produkt

  1. katerina

    Cudny zapach:) wybralam ten do średnioporowatych i po kilku uzyciach jestem zachwycona!do tego bardzo wydajny!

    • Ewa

      A skad mam wiedzieć który mam wybrac?jakie moje włosy mają porowatosc?

  2. awesome

    nareszcie jakas firma wpadla na to zeby dopasowac kosmetyk do wlosow a nie wmawiac wszystkim ze jeden i ten sam product pomoze wszystkim… Nanoil <3 juz nie zamienie na zaden inny :)

  3. paula.87

    wreszcie coś konkretnego. fajny produkt. cena adekwatna do jakości. faktycznie działa. zamiast szukać i wydawać kaskę na słabe odżywki lepiej sięgnąć po nanoil. polecam.

    • sunshine

      cena nie na studencką kieszeń niestety ;/ a szkoda bo wygląda obiecująco

      • Nordicanna_38

        Sunshine, powiem ci ze w sumie to on nie wychodzi tak drogo, mozna kupic z kims np 2 lub 3sztuki i jest taniej, a w ogóle to ja już nie wydaje co miesiąc kasy na maske do włosów, odżywkę i serum na końcówki, bo mam Nanoil wiec połowa kasy się zwraca 😉

  4. Dagnyjuel_84

    Kocham ten olejek! dziewczyny, nie ma co się zastanawiać nawet. Nic wam tak nie naprawi włosów jak Nanoil.

  5. sylwunia26

    Zamowilam wersje do wlosow niskoporowatych i czekam na przesylke, serio az taki fajny?!

    • zjawiskowaa

      noo, nie pożałujesz. założę się że zamienisz wszystkie swoje stare odżywki i maski na nanoil

    • Belle

      ja juz dostalam i zaczełam probowac! tez niskoporowate! od razu widac roznice, bedziesz zachwycona!

      • olasieńka

        A ja nie wiem o co chodzi z tą porowatością ;(( U mnie ten oejek nie działa. Stosowałam już dwa razy przed umyciem. Czy ja coś zrobiłam źle?!

  6. ewelina.85

    Cena jak cena. Wszystko zawsze musicie mieć za pół darmo? Moim zdaniem się opłaca, bo żaden inny olejek nie działa tak dobrze jak Nanoil. Wiem, co mówię!

  7. Belle

    przeczytalam opinie i od razu zamowilam 😀 paczka przyszla bardzo szybko, dam znac co i jak po kilku uzyciach, pokladam w nim wielkie nadzieje 😉

  8. Aleksandra.Zuba

    Ktoś już próbował? Opłaca się? Weźcie powiedzcie coś więcej…

    • arwena

      szklana butelka wiecznie tlusta, nie wyglada to ladnie ale za to wlosy sie regenerują widac poprawe ale nie ze od razu po pierwszym uzyciu, troche cierpliwosci trzeba jednak

  9. Bala88

    Mój numer 1!! Nie zamienię go na nic innego! Najlepszy kosmetyk do włosów jaki miałam, jako jedyny zregenerował moje włosy zniszczone przez wieloletnie rozjaśnianie i codzienne prostowanie! :)

  10. Natka

    Na początku nie wiedziałam o co chodzi z tą porowatością, ale na stronie nanoil wszystko dokładnie opisali. Kupiłam olejek do średnioporowatych. Po kilku użyciach jest super, zobaczymy co potem

    • carrera

      ja tez;/ zadna fryzjerka nigdy o tym nie wspominala a jak zapytalam ostatnio to tylko cos bąknęła ze w internecie o tym jest….no i znalazlam, na szczescie nanoil dobrze to opisuje, ciekawe czy faktycznie taki dobry jak go malują

  11. doitright

    olejowalam wlosy juz chyba wszystkim 😉 ale takie efekty.. tylko NANOIL

  12. Makebio123

    olejki spoko, skład spoko, ale już 3 dni czekam…ani widu kuriera. szybko dostaliście paczke?

    • blondelove

      trzeba od razu zamowic wszystkie trzy czy mozna tylko jeden? no i co bedzie jak mi nie przypasuje?

  13. guliet.re

    Skuteczny i dobrze skomponowany. Jedna uwaga – mogliby coś zrobić z tą butelką, bo się bardzo brudzi. Biuro kryminalistyki miałoby co robić, tyle odcisków palców xdd

  14. becia30

    może i ciekawy produkt, ale ta cena….szkoda mi wydac tyle pieniędzy na olejek do włosow

  15. seventeenagain

    moja kolezanka zachwyca sie zapachem a mnie jakos nie poruszyl:( a szkoda bo ladne wlosy po nim

  16. Papilotka23

    Na stronie jest napisane, ze po Nanoil szycbiej rosna włosy. Ktoś cos wie na ten temat?

    • karmelowa

      Rosną, bo ma olej rycynowy i jeszcze jakieś dodatkowe substancje stymulujące wzrost. Ale więcej o tym to sobie możesz na ich www przeczytać, wszystko tam jest ;))

    • Jolanta.K

      z tego co widze to ma dwa niezle skladniki odpowiedzialne wlasnie za wzrost włosów wiec powinno byc ok

  17. KaJakKrzysztof

    chciałbym kupić dziewczynie na urodziny, jak myślicie dobry pomysł?

    • xtreme

      a czy to JA mogę być tą dziewczyną?